About Us

1996 yılında İstanbul Nişantaşı`nda  kurulan  KENT DENTAL LTD  diş hekimliği sarf malzemeleri, cihazları ve de sektör ürünlerinin tanıtımı ve pazarlaması amacıyla  Nişantaşı`ndaki showroomuyla hizmet vermektedir.

KENT DENTAL  kaliteyi, güveni, saygınlığı ve istikrarı temsil etmek için vardır. Bu anlayışı, kaliteli hizmet ve servis felsefesiyle birleştirerek  marka olmak için var olacaktır.

KENT DENTAL  de değişen müşteri istek ve beklentileri, yapılan takım çalışmaları ile analiz edilerek değerlendirilir.Müşterilerimizin satılan ürünlerden en iyi verimi alabilmesi için cihazların montajından önce alt yapı tesisatı ile kliniğin yerleşiminin projelendirilmesi gibi satış öncesi hizmetler verilmektedir.

KENTDENTAL cihazların montajı, periyodik bakım,arızaların giderilmesi gibi satış öncesi ve sonrası hizmetler vermektedir. Değişimi yöneterek, müşteri istek ve beklentilerini karşılamak, yeni çözüm ve hizmetlerle müşterilerimizi geleceğe taşırken Türk Dental Sektöründe güçlenerek hep var olmak amacımızdır.

KENT DENTAL sizin güven ve desteğinizle bugünkü konumuna gelmiştir.Müşteri memnuniyeti odaklı karşılıklı güven hoşgörü temelinde eleştiri ve önerilerinizle kendini geliştirmeyi sürdürerek,güveninize layık olmaya devam edecektir.

Temsilcisi  Olduğumuz  Firmalar;

• NEODENT S.A. /  DENTAL  ÜNİTLER